Wednesday, November 10, 2010

开心也有伤心

     'Love is blind'
in other words,when you love with someone,you may refuse to see anything bad about that person
这是昨天我的英文老师叫我们写的其中一个我最喜欢的句子
还有一句
"beauty is only skin deep"
your girlfriend may be lovely to look but she may also have some bad gualities
or the opposite may be true
your boyfriend is a wonderful person,but not good-looking
so what a person look like is not really important
这句说得对
靓仔有屁用啊!
重要的是他的内心

今天去学校都没有事情做的
都是和alanis他们ponteng去dewan看篮球比赛
 一开始我都没有注意再看
 到了final我才看
form2和form1比
 
 陈浩旻!
你的脑到底长在哪里的!
明明真正受伤的人是你!
可是你还继续打! 
你到底有没有脑的
我们都知道你是最厉害的啊
你不知道我们都很担心你吗
只是比赛吧了吗
输了明年再来啊!
不要伤心了

还有

TAN NGEE HAK!
不要再怪自己了
你不失败
你很棒
你是最棒的
由其是在她的心目中 
加油!
我一定支持你的 ;D

今天唯一让我开心的事是我总于都把那些课本还完了
HOHOHO!
 讨厌的课本
 再见拉
 不是不是
是永不再见了 ^^